Stand van zaken: ingediend
U bent hier
Verslag van de hoorzitting over de conceptnota van de Vlaamse Regering 'Duaal leren - Een volwaardig kwalificerende leerweg', met vertegenwoordigers van de sociale partners en de sectoren
namens de Commissie voor Economie, Werk, Sociale Economie, Innovatie en Wetenschapsbeleid, de Commissie voor Onderwijs, verslag door Jenne De Potter en Jan Hofkens
276 (2014-2015) nr. 4
Procedureverloop
22 april 2015
Verslag van de hoorzitting (pdf) ingediend
Documenten
276 (2014-2015) nr. 1
Verslag van de gedachtewisseling namens de Commissie voor Economie, Werk, Sociale Economie, Innovatie en Wetenschapsbeleid, de Commissie voor Onderwijs
276 (2014-2015) nr. 2
Verslag van de hoorzitting namens de Commissie voor Economie, Werk, Sociale Economie, Innovatie en Wetenschapsbeleid, de Commissie voor Onderwijs
276 (2014-2015) nr. 3
Verslag van de hoorzitting namens de Commissie voor Economie, Werk, Sociale Economie, Innovatie en Wetenschapsbeleid, de Commissie voor Onderwijs
276 (2014-2015) nr. 4
Verslag van de hoorzitting namens de Commissie voor Economie, Werk, Sociale Economie, Innovatie en Wetenschapsbeleid, de Commissie voor Onderwijs
276 (2014-2015) nr. 5
Verslag van de hoorzitting namens de Commissie voor Economie, Werk, Sociale Economie, Innovatie en Wetenschapsbeleid, de Commissie voor Onderwijs
276 (2014-2015) nr. 6
Verslag van de hoorzitting namens de Commissie voor Economie, Werk, Sociale Economie, Innovatie en Wetenschapsbeleid, de Commissie voor Onderwijs
276 (2014-2015) nr. 7
Verslag van de hoorzitting namens de Commissie voor Economie, Werk, Sociale Economie, Innovatie en Wetenschapsbeleid, de Commissie voor Onderwijs
Verbonden initiatieven
Hoorzittingen-Gedachtewisselingen
Meer details
Verslaggevers
Jenne De Potter en Jan Hofkens